Friday 25 April 2014

Pembukaan Resmi Butik Wacoal Yang Pertama


Salam Kembali Buat Semua............... 

Tanggal 19 April 2014 adalah satu tarikh keramat dan bermakna buat 'Wacoal Malaysia'. Setelah 65 tahun di pasaran dunia dan beroperasi di Malaysia selama 11 tahun, 'Wacoal Malaysia' melangkah setapak kehadapan mencipta sejarah tersendiri dengan pembukaan resmi  Butik Wacoal yang petama di Malaysia. 
Bertempat di tingkat satu Fahrenheit88, Kuala Lumpur acara penuh gilang-gemilang dan warna-warni telah memenuhi ruang 'Wacoal The Store'. Para hadirin di sambut beserta layanan yang mersa telah di berikan. Butik ini juga memfokus dalam memberi kesedaraan tentang kepentingan pemilihan dan pemakaian pakaian dalam yang lebih sesuai dari peringat muda remaja lagi. 


Dari kiri, Mr Vincent Leong (Director/General Manager, Wacoal Malaysia), Ms Melinder Kaur Bhullar (Miss World Malaysia 2013), Ms Joyce Yap (Pavilion Chief Executive Officer Of Retail) and Mr Takashi Watanabe (Execcutive Director, Wacoal Malaysia) telah menyermpurnakan pembukaan resmi, 'Wacoal The Store' dengan penuh adat istiadat tersendiri. Walau pun nampak simple tapi kemeriahan dan keseronokkan jelas di lihat oleh semua yang berada di situ. Tahniah 'Cik Segodeng' ucapkan kepada semua warga kerja Wacaol Malaysia

Di samping itu, Mr Takashi Watanabe (Execcutive Director, Wacoal Malaysia) juga menerangkan, Penasihat kecantikan yang terlatih akan membantu dan memberi nasihat serta menyarankan setiap wanita dalam memilih pakaian dalam yang lebih sesuai mengikut keperluaan masing-masing. Impian 'Wacoal The Store' adalah merealisasikan dan mencapai matlamat dalam membantu meningkatkan keyakinan diri dan mencerahkan lagi kecantikkan dalaman setiap wanita. Hebat......... kaaaaannnnnnn........
Para jemputan dan pelanggan setia telah di jamu dengan persembahan hebat 'Live Manniquins', fashion show, acara menarik, tawaran hebat dan juga hadiah percuma di berikan. Tidak ketinggalan juga, setiap pengunjung yang mengunjungi 'Wacoal The Store' sepanjang bulan April ini akan di ganjari dengan pelbagai tawaran yang hebat lagi menarik. 
'Wacoal The Store' menampilkan pelbagai koleksi terpilih dan menarik terdiri dari, Sensuala, Sorci Age dan b.tempt'd pop (short for be tempted) yang akan memberi suntikan keriangan kepada anak-anak muda dan juga pada mereka yang sentiasa merasa 'young-at-heart'. Sentuhan dalaman 'Wacoal The Store'  menggunakan konsep contemporary 'Crisp & Fresh' yang bisa membakar minda dan sanubari pada semua yang melangkah masuk. Tak percaya?????? cepat-cepat, kunjungi 'Wacoal The Store' bagi merasi sendiri perbezaannya. 

Snack ringgan juga telah sediakan buat semua hadirin pada hari itu.......... berupa manisan dari pelbgai rasa dan perisa. 'Super yummmy' and I really like sweet things

Jika ingin sentiasa tahu koleksi terkini atau tawaran hebat dari Wacoal Malaysia, ikuti lar perkembanngan Wacoal  di Fan Fage Facebook mereka (Wacoal Malayasia).  Sekali lagi tahniah 'Cik Segodeng' ucapkan di atas kejayaan Wacaol Malaysia dan terima kasih di atas jemput yang penuh bermakna sekali. 


Segodeng 



No comments:

Post a Comment