Saturday 12 July 2014

Mari Beramal Bersama Planta



Salam 1 Malaysia Buat Semua.................

Masih ingat lagi pada jenama nie??????? Planta, Jenama yang telah menjadi kepercayaan ibu-ibu dalam penyediaan setiap resepi kegemaran keluarga.  Planta sentiasa memberi dan membuat hidangan kita lebih menyelera dan sempurna. 

Dan masih ingat lagi tak pada kempen ''Seceria Air Tangan Ibu'  dan Beramal Bersama Planta?????  Sudah kah kawan-kawan semua turut serta dalam kempen nie??????  Apa......... sudah........ belum lagi!!!!!!!....... Tak kisah lar semua tuuuu,  apa kata, beramai-ramai kita menyahut dan turut serta beramal bersama Planta di bulan yang mulia nie.




Mari lar ramai-ramai bersama 'Cik Segodeng' dalam merealisasikan impian Planta untuk mengumpul 50,000 biskut yang akan di dermakan kepada rumah anak-anak yatim.  Tak kisah lar jika biskut yang nak di dermakan itu tidak di buat dengan mengunakkan Planta......... Yang penting biskut itu di buat dengan air tangan sendiri dan keikhlasan hati kita untuk beramal kerana tangan yang memberi adalah lebih mulia dari yang menerima...... tak gitu?????




So, melalui kempen 'Beramal Bersama Planta', semua biskut yang di buat dari air tangan sendiri boleh lar di hantar ke pasar raya Mydin & Giant yang terpilih sehingga 20 Julai 2014 ini. Jadi jangan tunggu lama-lama ya....................

Untuk maklumat lanjut dan lokasi kutipan, sila lar layari saluran YouTube Planta di www.youtube.com/resepiplanta



Segodeng














No comments:

Post a Comment