Saturday 12 October 2013

Palmer's Prize Giving & Health Talk

Salam satu Malaysia buat semua, cuba lihat gambar di bawah, produk nie sungguh banyak kegunaannya dan amat berkesan sekali. Ramai yang telah mencuba dan rata-rata mengatakan ia amat berkesan sekali. Menakjubkan,.......

\

Ari tu, saya meneman kawan saya Cik Ayu Rafikah ke acara Prize Giving bagi Petandingan Palmer's Mothers Day Photo Contest. Wow...prize giving, menarikkan. Walau pun saya hanya meneman, keseronokan amat terasa sekali. (macam lar saya yang nak collect Grand Prize..hahahahahahahaha).


Sesampai aje tempat yang di tuju...apa lagi, kena lar meregister diri. Tengok Cik Ayu kita dengan bebaju mengikut tema warna produk Palmer's  sungguh tekun mencari namanya. Setelah selesai, kami berdua telah di iring ke ruang acara di jalankan. (terasa macam yang terhormat lar plak...sekali sekala kannnnnn...huuu, mula lar mendabik dada dan jalan pun dah macam yang berhormat...hormat sanngggggaaaatttt)


Menjadi pilihan No.1 rakyat Malaysia lar katakan, kami di beri berbagai taklimat dari pakar-pakar "PUAN" dalam menangani pelbagai masalah "PUAN". Sungguh bermafaat dan sangat berimformatif sekali. Produk nie bukan hanya untuk Ibu yang mengandung saja tapi sungguh sesuai juga bagi semua orang yang inginkan kulit yang sekata serta halus-mulus kerana produk nie merangkumi pelbagai rangkaian yang boleh di pilih.


Masa rehat @ Makan time , masa yang amat di nantikan oleh semua yang hadir pada hari itu termaksuk lar saya. Masa tu memang kebuluran yang amat sangat.


Setelah berehat seketika, acara di sambung kembali dengan pertandingan membuat smootie yang berkhasiat. Bagi yang pernah buat mungkin nampak senangkan tapi bagi setengah orang yang belum pernah dah tentu agak kekok, maklum lar ramauannya perlu sekata dan kena untuk mendapat rasa yang di idamkan.


Nie dia masa yang di nanti, Prize Giving Time......Cik Ayu kita adalah salah seorang pemenang saguhati. Tahniah saya ucapkan. Bak kata orang setiap usaha pasti ada kejayaannya walau pun kecil. Yang penting dalam hidup nie kita harus berusha untuk sesuatu yang kita inginkan kerna ianya tidak akan datang bergolek begitu saja tapi jika gagal...jangan berputus asa, cuba dan cuba lagi. Pasti ada hasilnya, kadang tu lebih lumayan dan di luar jangkaan kita.


Akhir sekali, nie dia pemenang Grand Prize. Saya amat kagum dengan gambar yang di hantar oleh peserta ini, sungguh menarik dan originality gambar ini mempunyai sentuhan tersendiri....itu pendapat saya lar tapi bagi sesiapa yang ingin melihat @ membuat penilaian sendiri boleh lah lawat laman FB Palmer's.
Selesai sudah acara bagi hadiah, acara pun tamat .........heheheheheheheheh........Sampai ketemu lagi di lain hari.


Segodeng

No comments:

Post a Comment